51. tjedan 2022

HR TOP 20 tjedna top lista za 52. tjedan 2022
26.12.2022 - 01.01.2023
Hrvatska aktualna radijska/tv top lista

1. tjedan 2023

Poštovani korisnici FokusKontrola, od 13.7.2020. aktualnu radijsku/tv top listu domaćih pjesama šaljemo početkom tjedna.

Od rujna 2018. godine u FokusKontrolu možete pratiti i top 20 najemitiranijih pjesama u Hrvatskoj. Prema praćenju emitiranja na 135 hrvatskih radio postaja formiramo iz tjedna u tjedan top 20 najemitiranijih pjesama.

Bitno je napomenuti da se za tjednu top listu uzimaju samo emitiranja na hrvatskim radio i televizijskim postajama u postotku od 45% podudarnosti (match), dok se u dnevnim izvještajima koje primate za određenu pjesmu prikazuju dnevna emitiranja u cijeloj regiji.

Ljestvica se formira isključivo od pjesama koje ste vi unijeli u Fokuskontrol, pa vas pozivamo da i dalje unosite svoje nove singlove jer će se možda baš oni naći u prvih 20 pjesama u Hrvatskoj!
1
250(PNL)
Zamisli Massimo Savić
2
249(PNL)
Samo se ljubit' isplati Jelena Rozga
3
204(PNL)
Jube moja znaj Neno Belan
4
199(PNL)
Ima li nas sutra Feminnem
5
196(PNL)
Trebaš li me Eni Jurisic & Matija Cvek
6
194(PNL)
Ponovo Parni valjak
7
189(PNL)
NLO Miach feat. Hiljson Mandela
8
179(PNL)
Sunce moje Mia
9
175(PNL)
Dobra stvar Pavel
10
175(NOVO)
Sretna nova godina Novogodišnjih 8
11
171(13)
Poleti ptico Marko Kutlić
12
167(PNL)
Nova godina nije se dogodila Vatra
13
166(PNL)
Opasno tvoj Saša Lozar
14
162(PNL)
Vjerujem ljudima Danijela Martinović
15
162(PNL)
Javi se kad stigneš Vatra
16
160(PNL)
Ne moram ni ja Matija Cvek
17
153(PNL)
Pružimo nam šansu Rišpet i Zorica Kondža
18
151(PNL)
Sve smo mogli imat Doris Dragović
19
150(NOVO)
Pijesak nošen vjetrom Gibonni
20
129(NOVO)
NOVA JE GODINA JASMIN STAVROS ft. DADO

Napomena

S obzirom na to da postoje različite kvalitete streaming kanala praćenih tv i radijskih postaja, mali broj radijskih postaja koje ne sudjeluju u uzorku, mogućnost prekida rada servisa uslijed elementarnih nepogoda te činjenice da se lista koja se koristi za Glazbeni top20 bazira isključivo na 45% identifikacije sadržaja s emitiranom pjesmom, postoji mogućnost odstupanja prikazanih izvođenja do maksimalno 10% od broja izvođenja koje prikazuju ostali izvještaji.